Sociální sítě
Nahoru

Freddie Mercury nevědomky započal beauty-tech revoluci

Kosmetický průmysl se stal notoricky známým nejen pro svou schopnost naplňovat obecně vnímané standardy krásy, ale také pro to, že podává svědectví o věku, odstínu pleti, pohlaví a sexuální orientaci.

Švédská beauty-tech značka FOREO zahajuje osvětovou kampaň s názvem „Be YOUnique“, která pobízí každého, aby se stal svým nesmírně úžasným já a byl spolutvůrcem nového pojetí krásy, které má jen jedno kritérium – YOUniqueness!

Zdroj fotografie: Vogue.co.uk

Před téměř deseti lety našel vizionář v oblasti inovativních technologií a zakladatel průkopnických produktů FOREO, podnikatel Filip Sedic, inspiraci ve statečnosti, odvaze a autenticitě jednoho muže – a o jednu píseň kapely Queen později se zrodilo FOREO.

Název FOREO je ve skutečnosti odvozeninou z „FOR EveryOne“. Našeho zakladatele ale také inspiroval text písně „Heaven for Everyone“ od legendární kapely Queen. Zároveň ho inspirovala energie, genialita a neuvěřitelně podmanivá osobnost Freddieho Mercuryho. Text tohoto mistrovského díla kapely Queen se brzy stal naší misí. FOREO strhává nálepky a pobízí lidi, aby neztráceli odvahu být sami sebou a vnímali svůj jedinečný otisk v našem krásném světě.“ vysvětluje CEO značky FOREO Boris Trupcevic.

Každý fanoušek kapely Queen ví, že měl Freddie dvě tváře: tu extravagantního showmana a pak plachého a skromného člověka. Dvě stránky má i FOREO – pokud jde o technologie, kvalitu a inovace, necháme naše produkty, aby promlouvaly samy za sebe, ale co se týče rozmanitosti a inkluzivity, které jsou pro naši značku hnacím motorem, cítíme potřebu křičet do světa – buďte jedineční a nechte svou vnitřní rockovou hvězdu zářit! Ve FOREU jsme hrdí na naši globální rodinu i na naše rozdíly, díky nimž vynikáme. A rádi bychom inspirovali jednotlivce, aby nikdy nezapomněli na místa, z nichž pochází, protože tento svět by skutečně mohl být nebem pro každého,“ říká Trupcevic.

Výzkumy ukazují, že by 71 % žen uvítalo, kdyby média zobrazovala ženy různého fyzického vzhledu, věku, rasy, tvaru a velikosti, zatímco 41 % mužů z USA cítí velký tlak na emoční sílu. Kromě toho už sexualita není soukromou záležitostí a také je očekávána láska a přijetí. Jako odpověď na tato alarmující čísla zavádí společnost FOREO dlouhodobou platformu oslavující rozdíly a jedinečnost všeho druhu, která dává lidem po celém světě hlas, aby mohli volat jako každodenní hrdinové a vyzyvatelé hrající hlavní roli ve svém vlastním filmu. Cílem je ukázat světu všechny podoby krásy, ukázat odmítavý postoj k tomu být kýmkoliv definován a posunout rozmanitost, inkluzivitu a individualitu v kosmetickém průmyslu na další úroveň.

Je však povzbudivé, že nebe je opravdu pro každého. Data totiž také ukazují, že drtivá většina žen, konkrétně 83 %, se chce cítit co nejlépe, než následovat definici „krásná“ dle měřítka někoho jiného. A navíc 83 % žen věří, že každá žena je něčím krásná. S tím nemůžeme, než souhlasit! Naše platforma oslavuje všechny statečné, rozmanité a odvážné jedince, kteří se postavili za to, v co věří, a stali se krásnými lidmi FOREO – bez ohledu na rasu, věk nebo pohlaví a naprosto bez omezení.

Být člověkem znamená inkluzivitu, rozdílnost a zároveň jde o oslavu našich kultur a identit. Freddie Mercury zaujal srdce milionů fanoušků svou jedinečnou osobností, čestností a nekomforním životním stylem. Před časem spojila tato ikona lidi po celém světě, ať už popové nadšence a hard rockery nebo LGBT komunitu a umělce všeho druhu. Freddie byl skutečnou legendou a ve FOREU ho budeme na naší misi šíření lásky a sebepřijetí skrze YOUniqueness nadále ctít. Protože „the show must go on!,“ říká Trupcevic.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.