Sociální sítě
Nahoru

Producent Spike Lee si prokazatelně zamiloval Montblanc

Režisér, scénárista a producent Spike Lee, který byl jmenován prezidentem poroty letošního 74. ročníku Filmového festivalu v Cannes, byl na svých cestách zachycen s koženými doplňky značky Montblanc z kolekce M_GRAM 4810. Na fotografiích byl zachycen v Paříži (1.7.), po příletu do Nice (4.7.) a také společně s Nicolasem Baretzkim, CEO Montblanc v hotelu Martinez v Cannes.

Montblanc uvedl zcela nový vzor „M“ na elegantních moderních kožených doplňcích určených pro novou generaci stylových žen i mužů už na začátku roku 2021. Spolu s uvedením kolekce Montblanc M_Gram 4810 představila značka také nový unikátní vzor M inspirovaný dědictvím domu. Originální celoplošný motiv loga, nový signaturní vzor značky Montblanc je nově v kolekci velkých, středních i malých kožených doplňků, zahrnující batohy, tašky, ledvinky, peněženky i pásky.

Unisexová řada plná kompaktních tvarů v sofistikované kombinaci černé a modré, vyznačující se návratem k modernímu klasicismu, je koncipována tak, aby stylově doprovázela ženy i muže při jejich městských dobrodružstvích, a zároveň byla plně funkční.

Montblanc je ikonická značka, která pro mnoho lidí hodně znamená. Cítili jsme, že je čas zavést nový design vzoru loga, který prezentuje novou a vzrušující identitu další generaci zákazníků Montblanc. Motiv kolekce M_Gram 4810 je se značkou Montblanc nezaměnitelný a pyšní se všemi kvalitami budoucí ikony“, říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Vzor „M“ ve dvoubarevném tónu je inspirovaný geometrií a typografií grafik z archivu Montblanc, čímž podtrhuje bohaté dědictví domu. Je odvozen od loga Montblanc vytvořeného ve dvacátých letech minulého století a je dodnes používán – jen v mírně pozměněné podobě – spolu s ikonickým logem značky v její komunikaci. Díky svému velmi geometrickému vzhledu připomíná odvážný a špičatý tvar písmene M styl Art Deco dvacátých let minulého století, tedy jednoho z nejdůležitějších období značky. Kromě velmi výrazného vzhledu Montblanc během tohoto desetiletí pronikal i do nových kategorií, včetně segmentu kožených doplňků v roce 1926.

Více z rubriky High society

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.