Sociální sítě
Nahoru
reklama

Hřejivé oční masky Belnuit našly mezeru na tuzemském trhu

Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, si našly mezeru na českém trhu. Ve skladech už zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv.

V době covidových omezení jsme masku prezentovali jako malé domácí wellness, kdy si lidé mohou dopřát svou chvilku klidu, relaxu a harmonizujícího efektu na tělo i mysl. A vsadili jsme na on-line prodej přes e-shop,“ říká podnikatelka s tím, že si produkt během krátké doby našel své odběratele z celé republiky.

Pravdou je, že z počátku objednávky posílali hlavně muži, kteří chtěli svým partnerkám a manželkám dopřát chvilku odpočinku alespoň doma, když nebyly přístupné lázně a kosmetická a wellness studia,“ říká a dodává, že zejména muži využívali toho, že k balení luxusních hřejivých masek si mohli u dodavatele objednat i vzkaz.

Jako domácí wellness, které pomáhá od únavy a pálících očí, popisuje masky BELNUIT mladá podnikatelka

Třeba k narozeninám či k svátku,“ vysvětluje Sekulová a doplňuje, že poměr mezi pohlavími se velmi rychle změnil: „Ženy si už náš produkt vyzkoušely a už si nás kupují samy“. Hřejivá oční maska Belnuit přesto podle ní letos aspiruje na to, aby se stala jedním z bestsellerů vánočních „beauty“ dárků: „Muži teď mají originální alternativu k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.

Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje Sekulová, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.

Více z rubriky Wellness

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.