Sociální sítě
Nahoru

Desáté narozeniny pánské vůně Montblanc Legend v červené

Legendy – to jsou velkolepé příběhy zvěčněné inkoustem na papíře pro budoucí generace, pro jejich inspiraci. Přesně takový je příběh Montblanc, pionýrské a vizionářské značky, která přepsala pravidla kultury psaní a kvalitního řemesla.

Pro své produkty vždy využívala vzrušující inovace a ikonické designové zpracování. Tímto se vyznačuje i jeden z nejikoničtějších psacích nástrojů – pero Montblanc Meisterstück. Vynalézavost, imaginace a odhodlanost jsou nezpochybnitelnými kvalitami, na nichž stojí legendární status této nepřehlédnutelné ikony známé po celém světě. Vlastnosti inspirující jednotlivce, kteří díky nim zanechávají svoji vlastní výraznou stopu, píší svoji vlastní legendu.

Právě před 10 lety Montblanc zhmotnil smysl pro cílevědomost, důvěru v sebe sama a přesvědčení o vlastních schopnostech do výrazného, mužného parfému. Nyní se vůně Montblanc Legend vrací v nové podobě, odvážnější a odhodlanější než kdykoliv předtím.

Žádná barva nemá větší intenzitu nežli červená. Vizuálně výrazná a vždy úchvatná, zařadí-li ji muž do svého šatníku, dodá mu atraktivitu, sebevědomí, vitalitu a sílu. Troufalá a nepřehlédnutelná rudá barva je také součástí dědictví Montblanc, objevila se u jednoho z prvních inovativních výrobků značky, legendárního plnícího pera „Rouge et Noir“ z roku 1906.

Od té doby se stala nevysychajícím zdrojem inspirace, jednou z rozpoznávacích barev značky Montblanc v různých kolekcích v průběhu let, od psacích potřeb, přes kožené doplňky a nyní s uvedením novinky Montblanc Legend Red i v parfémech.

Eau de Parfum Nat. Spray 100 ml vyjde na 2 390 Kč, pořídit jej bude možné v galerii FAnn

Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a mužnou intenzitu. Rudá záplava se představuje šťavnatou svěžestí červeného pomeranče a řízného grapefruitu spojených do pikantního kontrastu s kardamomem.

Kombinace šalvěje, cedrového dřeva a jalovcových bobulí odívá citrusovou svěžest do interesantního aromatického hávu, podtrženého magnetickou přitažlivostí mahagonu, cedru z Atlasu a doteku fazolí Tonka, které dodávají vůni Legend Red krémovou smyslnost.

Charismatický dřevitý parfém, svěží a intenzivní, troufalý a zároveň citlivý, zbrusu nový vonný zážitek navozující vzrušení z rychlosti, díky němuž začne rychleji tlouct i vaše srdce.

Cedrové dřevo, šalvěj a Tonka boby používané při výrobě, dodává společnost LMR, která spolupracuje s místními farmáři na celém světě a získává od nich čisté, přírodní a obnovitelné ingredience se striktním důrazem na komplexní transparentnost a podporu enviromentálního přístupu, udržitelného rozvoje a lokálních komunit. Vůně navíc neobsahuje žádné složky živočišného původu a při její výrobě je používán přirozeně derivovaný alkohol.

S puncem všech charakteristických znaků značky Montblanc, původní design flakonu se stal stejně legendární, jako sám parfém. Svým zaoblenými, jemnými liniemi a tvarem, odkazuje k původnímu zážitku psaní s ikonickým perem Montblanc Meisterstück, včetně nezaměnitelného lakovaného povrchu. V jeho nové podobě mu intenzivní červený lak v kontrastu se stříbrným hrdlem a uzávěrem dodává elegantní, šik a moderní vzhled.

Uzávěr flakonu je ozdoben logem Montblanc vyvedeným v černé barvě, zrcadlícím bílé logo na krabičce. Tři „prsteny“ na uzávěru odkazují k rámování pera Meisterstück 149, slavné dekorované limitované edici. A díky svému legendárnímu statusu nepotřebuje parfém žádné označení. Součástí závazku značky Montblanc k udržitelnosti a maximální transparentnosti je samozřejmostí i krabička vyrobená z certifikovaných obnovitelných zdrojů.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.