Sociální sítě
Nahoru

Kaskadér Jan Homolka tváří charitativních triček KlokArt

Známý český kickboxer a kaskadér Jan „Homolák“ Homolka se stal tváří kolekce triček a mikin Kaskadér, kterou nedávno vydal Klokart, charitativní projekt Fondu ohrožených dětí.

Inspirací motivu se tentokrát staly devadesátkové chronografy Certina DS Cascadeur, jež byly populární právě v době, kdy sedmatřicetiletý kickboxer začínal se svým tréninkem bojových sportů (více o projektu jsme psali již zde).

Náročná příprava od dětství, na které rád vzpomíná, jej dovedla k titulům mistra světa, Evropy a ČR v kickboxu a stal se také profesionálním mistrem Evropy v K-1 organizace EUMS. Bojové sporty Jan Homolka dělá dodnes, ať už MMA, kickbox či K-1, přičemž ty dokonce v SKS Aréně vyučuje. Jeho heslem bylo a je „vyhrávat s pokorou, prohrávat se ctí.”

Dnes je znám však hlavně díky svému podcastu Fair Play Thinker. „je to trochu punkový projekt, ale mám na něj skvělou zpětnou vazbu, takže to má smysl “ prozrazuje.

Z dodávky vysílanými podcasty Fair Play Thinker má rozvíjet myšlenku fair play nejen v bojových sportech a jak sám říká: „jedná se o rozhovory s lidmi, kteří něco zažili, viděli a dokázali.“

Tváří projektu Kaskadér se stal ale hlavně proto, že sám navazuje na významné české kaskadéry. Kromě toho, že kdysi pracoval na filmech Wanted, Snowpiercer nebo Lidice, pracuje v současnosti hned na několika seriálech, které ve filmových studiích na Barrandově natáčí giganti Netflix a Amazon. Je to například The Wheel of Time, nebo Carnival Row. Sám je také motorkářem, a tak motiv Richarda Svitalského opravdu sedí.

Trička a mikiny s motivem Kaskadér je možné pořídit pouze na e-shopu Klokart. Veškerý zisk z jejich prodeje putuje ihned na účet Fondu ohrožených dětí.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.