Sociální sítě
Nahoru
reklama

Louis Vuitton pokračuje ve spolupráci s NBA

Kolekce, která vznikla pod uměleckým vedením Virgila Abloha, byla uvedena v roce 2020. V letošním roce vás zaujme třetí linií, která je inspirována cestováním a věnována zavazadlům.

Je další oslavou basketbalových hodnot, které si Virgil Abloh oblíbil a které se odrážely v celé jeho tvorbě pro módní dům Louis Vuitton. Patří mezi ně touha po překonávání výzev, týmový duch, poselství přátelství a všestrannosti.

Kolekce nabídne batoh Christopher, ikonickou tašku Keepall 55, Modely Dopp Kit a Pocket Organizer. Doplňují je dva výjimečné kousky: pouzdro, do kterého se vejde až osm hodinek, a stylový Malle Courrier. Oba modely se v barvách NBA objevují poprvé. Všechny doplňky jsou vyrobené z kůže Taurillon v elektrické modři s reliéfem Monogramu. Zdobí je výrazné iniciály LV v siluetě basketbalového míče v barvách NBA.

Znovu se objevují ikonické motivy v lehce upravené podobě. Na boku tašky Keepall najdeme síť z basketbalového koše, model navíc zdobí zlaté řetízky a kovové detaily, které vzdávají hold proslavené trofeji NBA.

Pravá esence basketbalu, legendárního sportu, který je zdrojem chytlavé a inspirující energie, je dokonale zachycena v linii ikonických zavazadel značky Louis Vuitton. Třetí část kolekce je v souladu s původními designovými kódy linie LV x NBA. Nové kousky mají snadno rozpoznatelný styl a dozajista se stanou vyhledávanými doplňky k nejrůznějším modelům aktuální sezóny.

Louis Vuitton vytvořil unikátní nové cestovní pouzdro na NBA trofej Larryho O´Briena, která je nejžádanějším oceněním v tomto sportu

Pro stylovou ochranu nové NBA trofeje Larryho O´Briena řemeslníci z legendární manufaktury Louis Vuitton v Asnières nedaleko Paříže ručně vyrobili zbrusu nové cestovní pouzdro. Design je inspirován oblíbenými kufry, které módní dům produkuje déle než 160 let. Vnější strana je tvořena ikonickým plátnem Monogram, je opatřena kováním a detaily z masivní mosazi. Vnitřní partii lemuje jemné mikrovlákno, zdobené logem k 75. výročí NBA.

Sofistikovaně zkonstruované rozkládací víko je dekorováno propracovanou ruční malbou v podobě písmene V (jako symbolu vítězství) v barvách NBA – rudé, bílé a modré. Doplňuje ho basketbalové logo s iniciálami módního domu, které je symbolem propojení značky Louis Vuitton s NBA.

Na oslavu 75. výročí NBA přepracovala společnosti Tiffany & Co. trofej Larryho O’Briena, na které se skví jména šampiónů NBA. Ikonický koš a míček byly posunuty dopředu a symbolizují tak výhled ligy do budoucnosti. Linie míče a koše jsou zvýrazněny mincovním stříbrem, původně hranatá základna má podobu dvou disků, jeden z nich zdobí jména prvních 75 šampiónů NBA, na druhý budou vyznačena jména dalších 25.

Nové cestovní pouzdro na trofej NBA je dalším významným milníkem v historii značky Louis Vuitton, která vytvořila originální kufry pro ty nejikoničtější sportovní trofeje světa. Patří mezi ně například trofeje pro FIFA World CupTM, Mistrovství světa v rugby 2023, Davis Cup, nebo Velkou cenu Monaka Formule.

Více z rubriky Móda

  • Zvíře jako nevhodný vánoční dárek

    Blíží se Vánoce a tak přemýšlíme nad tím, čím bychom nejvíce potěšili svoje nejdražší. A někdy se ve snaze blýsknout a...

    Marek Zelený28.11.2022
  • Foreo Black Friday 2022

    Nejočekávanější nákupní událost roku se blíží a na e-shopy přibývají nové a nové výhodné nabídky. Naleznete vše, módu, kosmetiku i hi-tech...

    Marek Zelený22.11.2022
  • Vánoční sety v rámci Douglas Collection

    Vánoce se blíží mílovými kroky. Po té, co se spěch společnosti na chvilku zastavil, běží opět ve svých plných obrátkách. Není...

    Marek Zelený15.11.2022
  • Odborníci na psí výživu přicházejí s nejnovějšími poznatky

    Zbytky od večeře psy už v dnešní době většinou nekrmíme. Za hlavní složku potravy čtyřnohých mazlíčků se považují kvalitní bílkoviny, což...

    Marek Zelený9.11.2022
  • Noili představuje novou řadu ve spolupráci s topmodelkou Danielou Peštovou

    Slovenská značka přírodní kosmetiky noili odhaluje novou řadu kosmetických produktů ve spolupráci s topmodelkou Danielou Peštovou. Nové produkty jsou určeny pro...

    Marek Zelený2.11.2022
  • Multishape: Jeden strojek vládne všem

    Přetéká vaše skříňka v koupelně nejrůznějšími zastřihovači a dalšími zkrášlovači, bez kterých distingovaná mužnost snadno vybledne? Možná je načase poohlédnout se...

    Marek Zelený27.10.2022
  • Vánoční tipy na dárky pro vaše mazlíčky

    Blíží se Vánoce, čas, kdy dopřáváme slavnostní jídlo jak sobě, tak svým blízkým a nezapomínáme samozřejmě ani na naše chlupaté mazlíčky....

    Marek Zelený25.10.2022
  • Speciální kolekce Montblanc x Naruto

    Montblanc vydává speciální kolekci napříč všemi svými produktovými kategoriemi ve spolupráci s kultovní manga a anime sérií Naruto u příležitosti 20....

    Marek Zelený17.10.2022
  • Svůdný Versace Dylan Purple

    Versace odhaluje novou vůni Dylan Purple. Je o zářivá, elegantní vůně, v níž se bergamot mísí s tóny čerstvě utrženého pomeranče....

    Marek Zelený11.10.2022
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.