Sociální sítě
Nahoru

Douglas nově v obchodním centru Metropole Zličín

Parfumerie Douglas otevřela před koncem loňského roku novou pobočku v pražském obchodním centru Metropole Zličín. Od nové prodejny, která se pyšní unikátním moderním konceptem, si slibuje především lepší dostupnost pro zákazníky z okrajové části a přilehlých oblastí hlavního města. V Praze je to její osmá pobočka, v celé České republice dvacátá.

Nová prodejna o rozloze 300 m2 se nachází v přízemí obchodního centra Metropole Zličín. „Otevřením nové pobočky na Zličíně se nám podařilo pokrýt další důležitou lokalitu. Zákazníci z této pražské části měli doposud nejblíže do kamenné prodejny v obchodním centru Nový Smíchov. Teď už nemusejí vážit cestu do centra a pohodlně si nakoupí přímo na Zličíně,“ zdůraznil hlavní přínos otevření nové pobočky Alexandr Štach, General Manager Czech Republic & Slovakia.

Přímo v pobočce poskytuje tým Douglas zákazníkům řadu profesionálních služeb. Odborně proškolený personál nabízí poradenství v péči o pleť i výběr vhodného make-upu či vůně. Speciálně na Zličíně je k dispozici Niche Corner s exkluzivními značkami vůní, jako například Tom Ford, Aerin, The Merchant of Venice, Chopard, Les Infusions de Prada, N.C.P., Nightology a další. Pro zákazníky jsou připraveny i další oblíbené světové značky: M·A·C Cosmetics, Armani Beauty, IT Cosmetics, Dior, Chanel či YSL.

„Síť kamenných obchodů budujeme, abychom kvalitu, na které si Douglas zakládá, mohli poskytnout co největšímu množství našich zákazníků. Do portfolia našich služeb patří například beauty konzultace nebo dárkové balení, do kterých nákup našim zákazníkům na počkání připravíme. Zážitek z osobní návštěvy prodejny lze do on-line prostředí převést jen z části,“ poznamenal Štach.

Kromě nové pobočky v obchodním centru Metropole Zličín funguje v Česku dalších 19 prodejen Parfumerií Douglas, konkrétně v Praze, Ostravě, Brně, Olomouci, Plzni, Zlíně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci a Mladé Boleslavi. Na český trh vstoupila původem německá parfumerie roku 2004. Na slovenském trhu, kde postupně zprovoznila 11 prodejen, začala působit o 13 let později.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.