Sociální sítě
Nahoru

Nespoutaný únor ve společnosti Ceder’s

Měsíce únor ještě bývá chladný a mrazivý, ale už nikdy více suchý! Ceder’s, nealkoholický destilát jalovcového charakteru, vdechuje prvním měsícům nového roku život a příležitost žít a užívat si svobodného ducha. Únor může být všechno, jen ne suchý.

Ceder’s přepisuje scénář pro vnímání února a činí z něj měsíc jako ideální období pro zábavu a setkávání s přáteli ve společnosti drinku Ceder’s.Začátek roku může být pro mnohé z nás těžkopádný a vše se začne jevit optimističtěji, jakmile v kalendáři pominou první dva měsíce s prodlužováním dnů a sluncem. Pocit štěstí ale nezávisí na konkrétním ročním období, jde o nastavení naší mysli. Se správným přístupem jej lze nalézt v každém okamžiku. Značka Ceder’s ztělesňující krédo Living Free Spirit neboli Svobodomyslně žít, podněcuje k prožití každého okamžiku, kdykoli a kdekoli, pro co největší potěšení.

Kampaňová komunikace společnosti Ceder’s představuje již od ledna oba měsíce na začátku roku jako měsíce, které je třeba si užít plnými doušky. Nabádá k zahájení roku ve správném naladění a využití každého vyvstalého okamžiku. Leden a únor jsou často spjaté s předsevzetími a omezeními, ať už se týkají jídelníčku nebo alkoholu. Ceder’s ale nabízí příležitost vytěžit z letošního začátku roku maximum, neboť každý moment má potenciál stát se nezapomenutelným, pokud jsme jen trochu ochotni se zbavit zábran.

Kampaň nabízí alternativu k zaběhnutým stereotypům spjatým se suchým únorem Zobrazuje dva přátele, jež si užívají den na lehátkách na slunné pláži. Jak se ale od nich kamera odklání, vidíme, že ve skutečnosti kolem vládne zimní počasí, ale dvojice vše zinscenovala jako by panovalo léto, a maximálně si užívá chvilek se sklenkou Ceder’s v kombinaci s tonikem.

Únor má kratší dny, delší noci a ještě stále chladné počasí. Tento měsíc se proto využívá ke zdrženlivosti od věcí, které nás baví. Říkáme ne aktivitám, kterým chceme říci ano, a dáváme si přísná předsevzetí, které nemůžeme vždy dodržet. Naše kampaň „Únor je všechno, jen ne suchý“ nás má inspirovat, abychom letošní rok začali jinak, nebáli se vyzkoušet nové věci a do nového roku vnesli trochu zábavy! Ceder’s nechce promarnit žádný moment, abyste mohli naplno a svobodně žít,“ uvedla Solene Marchand, vedoucí marketingu společnosti Ceder’s.

Ceder’s je součástí nové kategorie pití, nového nealkoholického zážitku z konzumace nápojů. Nealkoholický destilát Ceder’s Crisp má nulový obsah kalorií, žádný cukr, a přitom je plné chuti. Značka získala řadu ocenění, včetně zlata na soutěži The Spirits Business 2022 Low & No Masters. Rovněž se zavázala k uhlíkové neutralitě s cílem zmírnit svůj dopad na životní prostředí. Ve spolupráci s Climate Impact Partners se podílí na projektu obnovitelné energie v Jižní Africe schváleného organizací Verified Carbon Standard. Ceder’s také uzavřel partnerství s programem 1% for the Planet a věnuje jedno procento ze svých příjmů na ekologické účely.

S obsahem 15 mimořádných rostlinných ingrediencí, ale nulovými kaloriemi, bez cukru a alkoholu, zhmotňuje Ceder’s vizi dokonalého nápoje.

Více z rubriky Domácí bar

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.