Ve štěrboholském outletovém centru Fashion Arena Prague Outlet v pátek 3. března proběhlo slavnostní otevření nově redesignované prodejny Levi’s. Obchod největšího světového výrobce kalhot prošel jednak zásadní proměnou interiéru a jednak byl rozšířen o prostory vedlejší prodejní jednotky, jde tak nově o vůbec největší outletovou pobočku značky Levi’s v Evropě. V rámci oslav spojených s otevřením začala i speciální zákaznická akce 3 kusy za cenu 2.
Nově upravená prodejna o rozloze 648 m2 se nachází na obchodní pasáži vedle obchodu Under Armour. Její interiér odráží autentického ducha značky, pro nějž je nejtypičtějším znakem modrá džínovina a současně odkazuje na původní účel oděvů značky Levi‘s. Industriální prvky interiéru nechávají vyniknout širokou škálu denimových pánských i dámských kolekcí, v nichž zákazníci mohou vybírat kalhoty, bundy, košile, opasky, obuv, ale i širokou škálu doplňků.
Od pátku do neděle se pak prodejna rozezněla živým hudebním doprovodem DJe a pro návštěvníky byli na místě k dispozici fashion stylisté, kteří jim radili s výběrem a stylingem.
Značka Levi’s se na trhu proslavila jako ikona mezi výrobci džínů. Její historie sahá až do roku 1853, kdy byla v San Franciscu založena německo-židovským imigrantem Levi Straussem. Firma se nejprve zabývala výrobou hrubého plátna, později se ale ukázalo, že by materiál byl vhodnější spíše na výrobu pracovního oblečení pro rolníky a zlatokopy.
Přelom nastal se zpevněním kapes kalhot, čímž se zvýšila jejich odolnost. Střih klasických kalhot Levi´s se v průběhu času měnil podle potřeb zákazníků, přibyl například červený štítek a typická oblouková výšivka na zadní kapse – styl, který se dodnes těší široké oblibě. Značka na trh uvedla několik ikonických produktů, mezi nimiž je asi nejstěžejnější model 501.