Louis Vuitton představuje nové náramky Silver Lockit Beads, které vznikly v rámci partnerství LOUIS VUITTON for UNICEF. Jsou nejnovějším přírůstkem v kolekci Silver Lockit a obdivovat je můžete v digitální kampani, jejíž hvězdou je ambasadorka módního domu Louis Vuitton, Chloe Grace Moretz. Výtěžek z prodeje náramků poputuje díky partnerství s fondem UNICEF na podporu dětí v nouzi.
Náramek Silver Lockit v novém designu pro rok 2023 zdobí korálky. Oblíbená herečka předvádí doplněk samostatně i v moderním trendu vrstvení v sérii přirozených, portrétních snímků vyfocených venku. Každá fotografie dokonale vystihuje všestrannost a ležérní eleganci těchto nových kreací značky Louis Vuitton.
Stejně jako předchozí varianty zdobí i novinku miniaturní zámeček, který se v tomto případě nachází mezi šesti stříbrnými korálky. Vybrat si můžete jednu ze tří barevných variant kordové šňůrky: červenou, černou či modrou, případně čtvrtou verzi s černou kordovou šňůrkou v kombinaci s titanem.
Od roku 2016 přispěl módní dům Louis Vuitton na konto UNICEFu částkou přesahující 20 miliónů amerických dolarů. Jedná se o výtěžek z prodeje náramků Silver Lockit, které jsou každoročně představovány v nové obměně. Z prodeje každého náramku Silver Lockit Beads poputuje na konto UNICEFu 150 dolarů. Náramek v novém designu je v prodeji v buticích Louis Vuitton po celém světě od května 2023.