Sociální sítě
Nahoru

Rihanna hvězdou nové kampaně k pánské kolekci Louis Vuitton od Pharrella Williamse

Ve své první kampani pro módní dům Louis Vuitton rozvíjí Pharrell Williams svou uměleckou vizi prostřednictvím nové kabelky Speedy. Zajímavou adaptaci ikonického modelu předvádí Rihanna na snímcích, jejichž autory jsou Keizō Kitajima a Martine Syms. Kampaň, spuštěná několik dní po Williamsově debutové přehlídce, rozvíjí návrhářovu kreativní vizi na postu uměleckého ředitele pánských kolekcí Louis Vuitton.

Představuje spojení dvou oblíbených ikon: luxusní kabelky v reálném světě, jejíž kouzlo prezentuje umělec oslovující široké masy. O styling kampaně se postarali Cynthia Lu a Matthew Henson, dlouholetí spolupracovníci Pharrella Williamse. Ještě před konáním premiérové přehlídky ozdobil teaser ke kampani fasádu Musée d’Orsay.

Nová podoba kabelky Speedy je inspirována kosmopolitním centrem, kde se Pharrell Williams poprvé setkal s exkluzivní módou: tím je newyorská Canal Street na Dolním Manhattanu. Tato kulturní osa, plná neopakovatelné energie a aury uspěchaného tempa, může stejně dobře suplovat i další podobné destinace v nejrůznějších světových metropolích. Nová Speedy vzešla z klasického stejnojmenného modelu, který byl jednou z prvních tašek, jež Pharrell Williams vlastnil. Nový model díky nenapodobitelnému savoir-faire ikonického francouzského módního domu promlouvá vizuálním jazykem, zpodobňujícím pravidla a stylistickou atmosféru Canal Street. Nechte se okouzlit ikonou pro každý den, která vás skvěle doprovodí na každém kroku.

Kampaň ukazuje směr, kterým se kreativní vedení Pharrella Williamse v ateliéru Louis Vuitton Studio Pret-a-Porter Homme bude ubírat. Spuštěna byla při příležitosti přehlídky pánské kolekce pro sezónu jaro/léto 2024 a přináší snímky, které vás osloví. Nejsou totiž jen pouhým vyobrazením kolekce jako takové, ale jsou také součástí celého přístupu. Obraz je artefaktem vytvořeným tak, aby dokázal ovlivnit vnímání, konfrontoval minulost a posunul odkaz přítomnosti. Nová kampaň pánské módy odráží koncept re-kontextualizace, který stojí v jádru Pharrellovy práce pro Louis Vuitton. V tomto případě jej zhmotňuje těhotná Rihanna – symbol síly a zosobnění globální ikony.

Nová taška Speedy myslí na praktičnost. Vzdává hold lichoběžníkovým liniím původního modelu, je však vyrobena z poddajné zrnité teletiny v kombinaci s prémiovou jehnětinou. Změkčená, podložená konstrukce chrání dno kabelky před poškozením, takže zůstane i při každodenním nošení v prvotřídní formě. Vzor Monogramu ve formě sítotisku evokuje lehce rozmazaný, umělecký motiv, který připomíná ruční malbu. K dispozici je několik barevných variant v devíti různých velikostech.

Nová Speedy vychází z klasického designu, který klade důraz na nositelnost a přizpůsobivost. Koženou cestovní tašku Speedy vytvořil ve 30. letech 20. století Gaston-Louis Vuitton. Model, původně známý pod názvem Expres, se zrodil v historické éře, kterou výrazně ovlivnily automobily a rychlost, kterou do cestování přinesly. V roce 1959 se taška vrátila na scénu ve verzi z Monogramu, díky které získala více městský styl. Oblíbila si ji i Audrey Hepburnová, která si v roce 1965 vyžádala menší velikost tašky, jež by se hodila k její menší postavě. Tato nová verze se rychle proměnila v opravdovou módní ikonu. Během bezmála stovky let se Speedy stala symbolem značky Louis Vuitton i objektem mnoha uměleckých interpretací.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.