Sociální sítě
Nahoru

Nová ikona Narcisa Rodrigueze

Dvacet let po uvedení na trh for her, vůně, která navždy změnila scénu moderní parfumerie, otevírá Narciso Rodriguez parfums novou kapitolu, značící odvážnou novou éru pro tuto značku. Představujeme Vám all of me prizmatickou vůni, která reinterpretuje ženskost pro zcela novou generaci. Oslava individuality a sebevyjádření, all of me je vůně pro novou vlnu žen, které se cítí mocné a svobodomyslné, objevují svoji vlastní pravdu a sebevědomě vítají vše co je dělá jedinečnými. Nefiltrovaná a nedefinovatelná all of me žena řídí svůj vlastní příběh s vědomím, že její skutečné barvy vytvářejí její vlastní nenapodobitelnou zář.

Od samého začátku byla vize tohoto parfému pro Narcisa Rodrigueze jednoznačná: bude květinová s jedinečnou a opojnou stopou. Myšlenka růže ho posedla a tato květina – nejikoničtější v parfumerii – se stala začátkem pro tuto vůni. „Stále jsem snil o růži – nejkrásnější avšak abstraktní růži,“ říká návrhář. K vytvoření vůně si vybral dvě talentované a kreativní ženy – renomované parfumérky Doru Baghriche a Daphné Bugey. Všichni tři vytvořili úzkou spoluprací vůni, která objevuje zcela nové možnosti květinových vůní. Stejně jako for her před dvaceti lety představila zcela nový styl chypre, nyní all of me přetváří květinové vůně pro novou generaci žen.

Dora Baghriche a Daphné Bugey byly insprované vytvořit květinovou vůni, která nemá obdoby, skloubením ikonické vůně růže s další květinou, což je netradiční pro ženskou parfumerii. ‚Naše touha byla přesáhnout řád vůní spojením jemnosti a nadčasové ženskosti růže s typickou mužskou ingediencí – muškátem,‘ říká Dora Baghriche. ‚Muškát je mnohostranný tón s přírodním přechodem k růži,‘ dodává Daphné Bugey. „Spojením muškátu s ikonickou květinou jsme vytvořily asertivnější a komplexnější růži – růže se stává dravější, modernější, hustší a hlubší. Tímto muškát vnáší okraj a jedinečnost, která dodává nositelce sebevědomí vyjádřit své jedičné já.

Kromě této souhry růže a muškátu je vůně postavena na druhém základním aspektu, který je krémovější a obklopuje vývoj vzácného egyptského pižma, které je v nitru každé vůně od Narciso Rodriguez. Šest různých pižmových tónů spojených dohromady tak, aby vytvořily návykovou kvalitu druhé kůže, z nichž každá vnáší do vůně odlišný rozměr – jemnost, zářivost nebo bohatou dřevitou texturu. Mléčné tóny se snoubí s těmito pižmy, aby vytvořily smetanovou smyslnost – souhru pižma a mléka, která zcela nově objevuje charakteristické pižmo od Narciso Rodriguez.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.