V pražské Fashion Aréně otevřela v červenci nově redesignovaný butik již zavedená značka The Cosmetics Company Store, která nabízí široký výběr luxusní kosmetiky. Tento obchod o prodejní ploše 100 m² sází na moderní čistý design a otevřené rozložení interiéru, ve kterém dostávají velkorysý prezentační prostor produkty značek jako Estée Lauder, Clinique, MAC, Tom Ford Beauty a Jo Malone London.

„Těší mě, že se této značce u nás v centru daří a že se dále rozvíjí. Nový design dává vyniknout širokému portfoliu luxusních značek a produktů, kromě kosmetiky jsou v TCCS stále oblíbenější i prémiové svíčky či parfémované difuzéry,” říká Lenka Čapková, ředitelka Fashion Arena Prague Outlet.
Součástí butiku je i populární koncept Beautihaul. Zákaznice si za cenu 399 Kč mohou samy vybrat pět mini produktů od luxusních značek, a navíc získají i elegantní kosmetickou taštičku. Ideální způsob, jak otestovat produkty před nákupem plného balení, sbalit kosmetiku na cesty, nebo udělat radost sobě či kamarádce malým dárkem.
The The Cosmetics Company Store je oficiální outletový koncept patřící skupině The Estée Lauder Companies a v České republice má pouze jedinou kamennou prodejnu ve šterboholské Fashion Aréně. Koncept vznikl s cílem nabízet zákazníkům prémiové produkty světových značek, jako jsou Estée Lauder, Clinique, MAC, Tom Ford Beauty či Jo Malone London, za výhodnější outletové ceny, přičemž sleva se pohybuje mezi 30–80 %.
Síť těchto prodejen má více než 150 poboček po celém světě a nabízí široký výběr autentických produktů, včetně bestsellerů a limitovaných edic. Koncept spojuje outletový model s důrazem na kvalitu, zákaznický servis a prémiový nákupní zážitek, který reflektuje filozofii a standardy značek z portfolia Estée Lauder.