Švédské Malmö se v listopadu na jeden večer proměnilo v pulsující centrum outdoorového designu. Značka Thule zde přivítala tisícovku hostů a ve stylu velkolepé módní show představila více než dvacítku zásadních novinek pro rok 2026. Na „molu“ se objevili ambasadoři značky: elitní sportovci, architekti, lékaři i umělci. Každý z nich předvedl produkty v akci, tak, jak je opravdu používá.

Design, který je nástrojem pro dobrodružství
Thule rozšiřuje svůj záběr do nových segmentů a zároveň posiluje to, v čem je dlouhodobě nejsilnější. Chystané novinky pokrývají vše od autosedaček a vybavení pro čtyřnohé parťáky po ikonické střešní boxy, nosiče kol, tašky, kočárky, cyklovozíky i střešní stany. Každý produkt nese jasnou DNA značky: špičkový design a funkčnost bez omezení a kompromisů.

THEX: kde se design potkává s realitou
V industriálním prostoru Lokstallarna čekal na návštěvníky pohlcující zážitek. Thule zde neukazovalo jen produkty, ale také svůj odkaz a touhu po svobodě objevovat, pohybovat se a žít v blízkosti přírody bez překážek.

„Produkty Thule jsou tu proto, aby aktivní život venku zjednodušily a zpříjemnily. A na THEX to lidé mohou doslova zažít,“ uvedla Tina Liselius, viceprezidentka značky.
Ambasadoři, kteří žijí tím, co hlásají
Do Malmö dorazilo přes 50 členů globální Thule komunity. Nechyběli lyžaři, trailoví běžci, cyklisté, cestovatelé ani milovníci vodních sportů. Hlavní hvězdou se stal Robby Naish, legenda windsurfingu a jeden z prvních ambasadorů značky z počátku 80. let. Jeho příběh dodnes ztělesňuje dobrodružného ducha Thule.

„Naši ambasadoři jsou klíčem k tomu, aby se naše vize aktivního životního stylu stala realitou,“ dodává Liselius.
Thule tímto eventem vyslalo jasný vzkaz: rok 2026 bude patřit chytrým inovacím, poctivému designu a lidem, kteří milují outdoor a chtějí žít aktivní život – bez kompromisů.