Německá ikona sportovně puristického designu sklízí v Čechách pozoruhodný úspěch. Díky butiku v pražské Kotvě se koneckonců několikanásobně zvedla úroveň celého obchodního domu, který se snaží konkurovat protilehlému Palladiu, a pomohla tak zcela jistě i dalším přilehlým obchodům se šperky a hodinkami. Značka Porsche Design je však dobrosrdečná a úspěch přeje všem, její klientela je přeci zcela jedinečná. Právě proto pokračuje dále ve svém vítězném tažení na bránu a pro svůj další butik zvolila reprezentativní prostory na pražském letišti. Ty budou o stejné velikosti jako současný obchod a na 65 čtverečních metrech nabídnou plný sortiment, od oblečení a obuv, přes doplňky pro domácnost, až po luxusní psací potřeby a mechanické hodinky.Před otevřením, které se bude konat 1. května, se na Terminálu 1, odkud odlétají letadla do zemí mimo schengenský prostor, objevil i generální ředitel společnosti Porsche Design Group, pan Dr. Juergen Robert Gessler. „Čeští zákazníci za značkou jezdili do Německa a po Porsche Design byla silná poptávka. Jsem tedy rád, že si rychle zvykli i na butik v samotném srdci Prahy, který perfektně funguje. Pro náročné jsme otevíráme i butik na letišti, což potěší i klientelu využívající pravidelné lety do Ruska, Ukrajiny či dalších bývalých svazových zemí“ nechal se slyšet muž, které své zkušenosti nabral ve společnostech, jako byl Mercedes-Benz AG, BMW AG, Daimler-Chrysler AG a Porsche Deutschland GmbH.