Sociální sítě
Nahoru

Bulgari spojuje mužnou sílu s legendárním ragbyovým týmem All Blacks

97157_001_fulČím zaujali novozélandští ragbisté značku Bulgari? Tím, že si získali uznání po celém světě pro svoji houževnatost, úctu k tradicím, odhodlání a věrnost při dodržování slibů, ale především pro svého týmového ducha a snahu dosáhnout těch nejlepších výsledků. Psal se rok 1884, když novozélandský reprezentační tým ragbistů All Blacks odehrál svůj první zápas a otevřel jednu pozoruhodnou kapitolu sportovní historie. Zdá se to až neuvěřitelné, ale v průběhu 130 let své existence vyhráli 75% odehraných zápasů, což je v historii ragby absolutní rekord. I díky tomu jsou All Blacks vnímáni jako jeden z nejsilnějších a nejúspěšnějších národních týmů všech dob a všech sportovních odvětví. Stejně jako značka Bulgari i hráčí All Blacks si zakládají na tradicích. Tou nejznámější je předzápasový rituál, tzv. haka. Ten má kořeny v maorském válečném pokřiku, s jakým domorodí bojovníci vstupovali do bitvy. Dramaticky působící ceremoniál „Ka Mate“ je doprovázen synchronizovaným zpěvem, skandováním a tancem pro sjednocení síly a týmového ducha – a jak je vidět, v případě All Blacks to skutečně funguje.

97158_001_fulNeméně významným znakem All Blacks jsou černé dresy se znakem Silver Fern symbolizujícím hrdost. Absolutně nezaměnitelným znakem je pak tetování Moko, které se objevuje i na vlastních flakónech limitované edice Bulgari All Blacks. Maorské tetování patří k nejvýraznějším prvkům na světě a má svou vlastní identitu. Tetování je bráno coby posvátné umění a novozélandští domorodci jej patrně převzali od obyvatel ostrovů východní Polynésie, odkud je ostatně odvozován i jejich původ. Maorské tetování je velmi specifické, skládá se z nejrůzněji zakřivených tvarů a spirál poskládaných do složitých vzorů. Nejrozšířenějším místem pro tetování je obličej. Zcela jedinečný vzor maorského tetování na flakónech Bulgari All Blacks navrhla Tana Salzman z novozélandského kmene Ngāti Toa Māori. Odkazuje na tetování obličeje legendárního náčelníka Ngāti Toa z kmene Te Rauparaha, který byl podle legendy prvním, kdo vymyslel pokřik haka „Ka Mate“. Připomíná vám něco? Ano, je i na číselníku hodinek stejné značky!

https://www.youtube.com/watch?v=lBl_IirQOAI

BVLGARI MAN EXTREME All Blacks EDITION

Vůně je postavena na osvědčených tónech originální Bvlgari MAN EXTREME. Edice All Blacks vyzařuje mužnou sebejistotu a sílu, protože jde o intenzivnější verzi originální kompozice. V té je zakleta veškerá pulzující středomořská svěžest podpořená elegantními dřevitými tóny. Energická a svěží kompozice Bvlgari MAN EXTREME All Blacks představuje inovaci, která propojuje tradici s moderními prvky – klade důraz na mocné přírodní síly a neodpustí si dotek avantgardy.

Složení

HLAVA – kaktus, kalábrijský bergamot, růžový grapefruit

SRDCE – ambra, frézie, guatemalský kardamom

ZÁKLAD – benzoin, haitský vetiver

BVLGARI MAN EXTREME All Blacks EDITION EdP 100 ml – 2 990 Kč

BVLGARI MAN IN BLACK All Blacks EDITION

Ani v tomto případě se tvůrce neodchýlil od pyramidy ingrediencí originálu, ale díky vyšší koncentraci všech vonných látek je intenzita Bvlgari MAN IN BLACK All Blacks EDITION znásobena. Výsledkem je moderní a přitom velmi smyslná vůně. Svým orientálním charakterem zkombinovaným s impozantní maskulinitou evokuje novinka neoddiskutovatelnou moderní mužnost. Bvlgari MAN IN BLACK All Blacks EDITION se vyznačuje smyslnými neoorientálními tóny. Její zářivý úvod harmonizuje s nebývale mužným květinovým středem a vrcholí v intenzitě ušlechtilých exotických dřev.

Složení

HLAVA – tabák, rum

SRDCE – kůže, tuberóza, kosatec

ZÁKLAD – benzoin, fazolky tonka, guajakové dřevo

BVLGARI MAN IN BLACK All Blacks EDITION EdP 100 ml – 2 990 Kč

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.