Sociální sítě
Nahoru

Květina z japonské Ginzy

Elektrizující čtvrť Ginza v japonském Tokiu, kde jsou ulice bez vady a každý metr se platí doslova zlatem, přitahuje tisíce turistů svou neohrožeností, kreativitou a nekonečnou energií. Tato světová výloha umění a luxusu, místo s největší koncentrací světových uměleckých galerií, je zároveň místem kde se zrodila značka Shisedo. Čtvrť Ginza je srdcem města tvořená tisíci spěchajícími kolemjdoucími. Přesně tento obraz inspiroval tvůrce k novince Ever Bloom Ginza Flower. Vůně evokuje avantgardu, kreativitu a inovace, která vás vytrhne z neustálého klišé, prostě perfektní ztělesnění moderní ženskosti.
Je to iluze, tato květina neexistuje.

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Už od pradávna jsou květiny vnímány jako esence ženskosti. Parfumér Aurelien Guichard hledal pro tuto vůni kompletně jiný osud. Jeho vize byla vytvořit abstraktní, imaginární květinu – fiktivní květinu – která bude pozvánkou pro cestování i snění. Inspirováno touhou po svobodě a objevování světa kolem vás. Vize k vytvoření vůně se stala městská květina. Květina, ve které se mísí kuriozita a fantazie.
Ve složení vůně se mísí teplé i smyslné bílé květy šťavnatého pomeranče a Gardénie, ponořeny do smyslnosti a tajemnosti pižma, obklopeného vůní pačule a tóny zářivé ambry.

Více z rubriky kosmetika

  • FOREO součástí Czech Social Awards 2018

    První den v prosinci patřil všem influencerům a milovníkům sociálních sítí. V pražském hotelu Hilton proběhlo finále o nejpopulárnější osobu v...

    Jan Pešek2.12.2018
  • Jak se stát královnou Black Friday

    Během nákupního šílenství Black Friday vás může potkat ledacos. Největší nákupní svátek, který letos připadá na pátek s datem 23.listopadu je...

    Marek Zelený21.11.2018
  • S-Parfemy lákají originalitou

    Prodejna S-Parfémy nabízí unikátní díla vybraných světových návrhářů a značek. Místo v jejich čele si jistě zaslouží Daniel Josier, jeden z...

    Jan Pešek19.11.2018
  • Darujte letos pod stromeček domácí lázně

    Také už přemýšlíte, čím letos potěšíte své blízké pod vánočním stromkem? Buďte originální a darujte jim balíček produktů pro přípravu luxusních...

    Marek Zelený13.11.2018
  • Halloweenské líčení

    Ať už se na Halloween chystáte vyrazit jako zjevení z nejtemnějších hlubin temnoty, nebo zvýrazníte svůj sex appeal jako pin-up girl...

    Marek Zelený30.10.2018
  • Revoluční neviditelný styling

    Babí léto skončilo a sychravé počasí se hlásí o slovo. Ale i v tomto období chceme vypadat stále dobře. Mnozí tak...

    Marek Zelený30.10.2018
  • Voňavý dálný východ

    Přestože značka Sabon působí po celém světe již přes dvacet let, český flagship store bude otevřen teprve letos a to v...

    Libka Safr17.10.2018
  • UFO součástí týdne módy s Victorií Beckham

    Švédská značka krásy a wellness FOREO byla včera díky ‘výběru odborníků’ součástí přehlídky v Londýně, kde se UFO postaralo o přípravu...

    Marek Zelený18.9.2018
  • Rty dodávající sebevědomí

    Bezchybně nalíčené rty mohou dodat sebevědomí, zvýraznit výraz tváře a být pomyslnou třešničkou celého make-upu. Vybrat správný odstín je alfou omegou,...

    Marek Zelený13.9.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.