Sociální sítě
Nahoru

Květina z japonské Ginzy

Elektrizující čtvrť Ginza v japonském Tokiu, kde jsou ulice bez vady a každý metr se platí doslova zlatem, přitahuje tisíce turistů svou neohrožeností, kreativitou a nekonečnou energií. Tato světová výloha umění a luxusu, místo s největší koncentrací světových uměleckých galerií, je zároveň místem kde se zrodila značka Shisedo. Čtvrť Ginza je srdcem města tvořená tisíci spěchajícími kolemjdoucími. Přesně tento obraz inspiroval tvůrce k novince Ever Bloom Ginza Flower. Vůně evokuje avantgardu, kreativitu a inovace, která vás vytrhne z neustálého klišé, prostě perfektní ztělesnění moderní ženskosti.
Je to iluze, tato květina neexistuje.

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Už od pradávna jsou květiny vnímány jako esence ženskosti. Parfumér Aurelien Guichard hledal pro tuto vůni kompletně jiný osud. Jeho vize byla vytvořit abstraktní, imaginární květinu – fiktivní květinu – která bude pozvánkou pro cestování i snění. Inspirováno touhou po svobodě a objevování světa kolem vás. Vize k vytvoření vůně se stala městská květina. Květina, ve které se mísí kuriozita a fantazie.
Ve složení vůně se mísí teplé i smyslné bílé květy šťavnatého pomeranče a Gardénie, ponořeny do smyslnosti a tajemnosti pižma, obklopeného vůní pačule a tóny zářivé ambry.

Více z rubriky kosmetika

  • UFO součástí týdne módy s Victorií Beckham

    Švédská značka krásy a wellness FOREO byla včera díky ‘výběru odborníků’ součástí přehlídky v Londýně, kde se UFO postaralo o přípravu...

    Marek Zelený18.9.2018
  • Rty dodávající sebevědomí

    Bezchybně nalíčené rty mohou dodat sebevědomí, zvýraznit výraz tváře a být pomyslnou třešničkou celého make-upu. Vybrat správný odstín je alfou omegou,...

    Marek Zelený13.9.2018
  • Narciso Rodriguez vyvolává vášeň

    Nová a rozhodně vzrušující kapitola příběhu vůní Narciso pokračuje v objetí nekonečné síly ženskosti. Novinka “eau de parfum rouge” znovu definuje...

    Marek Zelený21.8.2018
  • Svěží citrusový vánek

    Lze pomocí vůně vyvolat silné emoce? Odpovědí na tuto otázku je unikátní kolekce luxusních a zcela výjimečných niche vůní Collection Extraordinaire...

    Marek Zelený3.7.2018
  • Inspirace září na 5. avenue

    Nová zářivá vůně Elizabeth Arden je inspirovaná pulzujícím velkoměstem plného života a vzrušení. Omračující záře a síla okamžiku pohltí stejně jako...

    Marek Zelený25.6.2018
  • Pat McGrath prodává kolekci v The MET

    Je známá po celém světě a podařilo se jí získat slávu v oboru, kde to není úplně samozřejmé. Pro svůj kreativní přístup...

    Libka Safr23.5.2018
  • Čas a krása se spojily v ALL IN ONE

    V dnešní době je čas tou nejvzácnější komoditou a proto INSTITUT ORLANE PRAHA vytvořil nabídku, která propojuje jednotlivé služby dohromady. Jmenuje se...

    Libka Safr14.3.2018
  • Zdravá a přirozená krása Chanel

    Již v roce 2013 se díky řadě LES BEIGES od Chanel se stala přirozenost stylem a tento trend trvá dodnes. Krása s...

    Libka Safr23.2.2018
  • Glamour líčení pro společenskou sezonu

    Plesová sezóna je definitivně v plném proudu. Šaty už visí v šatníku, doplňky dokonale sladěné, ale perfektní dojem si žádá navíc...

    Libka Safr13.2.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.