Sociální sítě
Nahoru

Květina z japonské Ginzy

Elektrizující čtvrť Ginza v japonském Tokiu, kde jsou ulice bez vady a každý metr se platí doslova zlatem, přitahuje tisíce turistů svou neohrožeností, kreativitou a nekonečnou energií. Tato světová výloha umění a luxusu, místo s největší koncentrací světových uměleckých galerií, je zároveň místem kde se zrodila značka Shisedo. Čtvrť Ginza je srdcem města tvořená tisíci spěchajícími kolemjdoucími. Přesně tento obraz inspiroval tvůrce k novince Ever Bloom Ginza Flower. Vůně evokuje avantgardu, kreativitu a inovace, která vás vytrhne z neustálého klišé, prostě perfektní ztělesnění moderní ženskosti.

Je to iluze, tato květina neexistuje.

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Už od pradávna jsou květiny vnímány jako esence ženskosti. Parfumér Aurelien Guichard hledal pro tuto vůni kompletně jiný osud. Jeho vize byla vytvořit abstraktní, imaginární květinu – fiktivní květinu – která bude pozvánkou pro cestování i snění. Inspirováno touhou po svobodě a objevování světa kolem vás. Vize k vytvoření vůně se stala městská květina. Květina, ve které se mísí kuriozita a fantazie.

Ve složení vůně se mísí teplé i smyslné bílé květy šťavnatého pomeranče a Gardénie, ponořeny do smyslnosti a tajemnosti pižma, obklopeného vůní pačule a tóny zářivé ambry.

Více z rubriky kosmetika

  • Březen: Měsíc žen – SOUTĚŽ

    Hned zkraje března jsme spolu s ženami celého světa oslavily Mezinárodní den žen. Švédský beauty brand FOREO proto prohlásil březen za...

    Jan Pešek19.3.2019
  • Americká kosmetická značka Kiehl´s pátou prodejnou

    V Brně otevřela známá americká značka Kiehl´s už svůj pátý obchod v České republice, a to za přítomnosti celebrit žijících v...

    Marek Zelený6.3.2019
  • A Oscara za nejlepší výkon v péči o pleť vyhrává…

    Zlaté sošky za filmovou tvorbu jsou rozdány. V divadle Dolby Theatre byla ale pozornost kromě filmů upřená na šaty a líčení...

    Jan Pešek25.2.2019
  • Pohádková Elie Saab s tóny růží

    V roce 2017 byla vytvořena vůně Girl of Now Shine zdůrazňující svůj světelný magnetismus a oslnivou ženskost. Tento jedinečný mix ingrediencí,...

    Marek Zelený20.2.2019
  • Elegance a půvab s péčí Sothys

    Francouzská značka prvotřídní kosmetiky Sothys je známá především svými pečujícími produkty. Hedvábné krémy, které vám uberou mnoho let. Výživná péče, kterou...

    Aneta Šimonková19.2.2019
  • Dualita ženy v podání Narciso Rodriguez

    Značka Narciso Rodriguez představuje čistě návykovou vůni „for her PURE MUSC eau de parfum“, která je inspirovaná původní vůní „for her“...

    Jan Pešek18.2.2019
  • John Varvatos s další vůní plnou odvahy

    V rámci jedinečné spolupráce navrhl John Varvatos spolu s umělcem, hercem a mnohokrát oceněným skladatelem Nickem Jonasem limitovanou edici unikátních vůní,...

    Marek Zelený17.12.2018
  • FOREO součástí Czech Social Awards 2018

    První den v prosinci patřil všem influencerům a milovníkům sociálních sítí. V pražském hotelu Hilton proběhlo finále o nejpopulárnější osobu v...

    Jan Pešek2.12.2018
  • Jak se stát královnou Black Friday

    Během nákupního šílenství Black Friday vás může potkat ledacos. Největší nákupní svátek, který letos připadá na pátek s datem 23.listopadu je...

    Marek Zelený21.11.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.