Sociální sítě
Nahoru

Květina z japonské Ginzy

Elektrizující čtvrť Ginza v japonském Tokiu, kde jsou ulice bez vady a každý metr se platí doslova zlatem, přitahuje tisíce turistů svou neohrožeností, kreativitou a nekonečnou energií. Tato světová výloha umění a luxusu, místo s největší koncentrací světových uměleckých galerií, je zároveň místem kde se zrodila značka Shisedo. Čtvrť Ginza je srdcem města tvořená tisíci spěchajícími kolemjdoucími. Přesně tento obraz inspiroval tvůrce k novince Ever Bloom Ginza Flower. Vůně evokuje avantgardu, kreativitu a inovace, která vás vytrhne z neustálého klišé, prostě perfektní ztělesnění moderní ženskosti.

Je to iluze, tato květina neexistuje.

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Cena vůně Ever Bloom Ginza Flower je 1 550 Kč za 30 ml a 2 190 Kč za 50 ml

Už od pradávna jsou květiny vnímány jako esence ženskosti. Parfumér Aurelien Guichard hledal pro tuto vůni kompletně jiný osud. Jeho vize byla vytvořit abstraktní, imaginární květinu – fiktivní květinu – která bude pozvánkou pro cestování i snění. Inspirováno touhou po svobodě a objevování světa kolem vás. Vize k vytvoření vůně se stala městská květina. Květina, ve které se mísí kuriozita a fantazie.

Ve složení vůně se mísí teplé i smyslné bílé květy šťavnatého pomeranče a Gardénie, ponořeny do smyslnosti a tajemnosti pižma, obklopeného vůní pačule a tóny zářivé ambry.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.