Sociální sítě
Nahoru

Šampaňské raperské hvězdy 50 Cent

Americký rapper a herec 50 Cent je nejen velmi slavný hudebník, aktivní na sociálních sítích, ale nyní se pustil i do dalšího odvětví, je také vinařem. Poprvé se o tom zmínil již letos na jaře a nyní je to oficiální. Představil světu svou vlastní značku šampaňského s názvem Le Chemin du Roi. Francouzsky to znamená – cesta krále. Sebevědomí mu rozhodně nechybí a také ví proč, vzhledem k jeho fanouškovské základně a počtu sledujících na instagramu, kde je opravdovým králem.

Každá láhev má na sobě 14-ti karátový zlatý znak, který má tvar královské šachové figurky. Nabídka zahrnuje odrudy – brut, rosé a blanc de blancs, ale zatím jsou v prodeji jen ta růžová s cenou 350 dolarů, tedy asi 7500 Kč. Bublinky jsou produkovány společností Champagne Castelnau a distribuovány společností Southern Wine & Spirits. Alkohol a hip-hop jdou skvěle dohromady. Okázalost a luxus k této hudbě patří. Zpěvák 50 Cent slibuje na svých sociálních sítích také šampaňské od Jay-Z Armand de Brignac, oba totiž mají své hvězdné šampaňské. A tamtéž se dozvíte i to, že Le Chemin du Roi je pouze pro vítěze, krále mezi fanoušky. Otázkou ale zůstává, zda kvalita nápoje odpovídá sebevědomí, s kterým je prezentováno. Můžeme čekat na reakce znalců vína a podle toho se rozhodnout, zda doplníme sklepy touto značkou.

Více z rubriky High society

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.