Sociální sítě
Nahoru

Odvážné a elegantní holandské parfémy EAUK

Prvotními ingrediencemi pro vznik holandské parfémové značky EAUK byly podnikavý duch starých průkopníků, skvělý smysl pro vůně a záliba v originálních produktech. Raymond a Michiel, dva přátelé a parfémoví nadšenci, postrádali na trhu skutečně osobitou vůni, která by nebyla výtvorem velkých korporací, které se často schovávají za značkami nabízejícími „originální niché parfémy“.

Barreur nese své jméno po kormidelníkovi, které neochvějně stojí na palubě a pevně řídí svou loď bez ohledu na okolí. Barreur je napěchován bylinami a kořením, které tito dávní kormidelníci přiváželi ze svých výprav. Jeho vůně je kořeněná, zabarvená drzým duchem dobrodružství, který dychtí po překonávání výzev.

Většina masově vyráběných parfémů má dle Raymonda a Michiela nudné balení a pouze bezmyšlenkovitě následuje nejnovější trendy: „Chyběl nám autentický a kvalitní holandský parfém, který by byl navržen tak, aby dokázal odolat času. Měl být odvážný a zároveň elegantní. Chtěli jsme vytvořit parfém pro nezávislého gentlemana, který pevně řídí svůj vlastní osud. Byla to právě rovnováha odvahy a elegance, která se stala naším cílem.“

Parfém Pomander je poctou starým pomanderům, přívěškům, které obsahovaly tajemné přísady z dalekých zemí a v Holandsku sloužily jako první parfémy. Tyto pomandery hojně používali holandští průkopníci, šlechtici a amsterdamští obchodníci, aby obklopeni příjemnou vůní přehlušili závan města. Prostřednictvím parfému Pomander EAUK znovu vytvořil a oživil první parfémové vůně a jejich eleganci za použití stejných ingrediencí smíchaných s fascinujícími vůněmi dnešní doby.

Inspirací pro vůně EAUK se staly dávné výpravy holandských obchodních průkopníků. Před staletími se tito dobrodruzi vraceli ze svých často několikaletých výprav a s sebou přiváželi příběhy, které uchvacovaly lidskou představivost. Jejich vyprávění předcházela vůně exotických bylin a koření, které spolu s nimi překonaly oceán známého světa, a staly se tak svědectvím o silné vůli a odvaze těchto mužů.

EAUK neustále roste a jeho ambicí je po vzoru dávných mořeplavců objevovat nová území. Vůně jsou již dnes k dispozici v obchodech v New Yorku, Johannesburgu i Spojených arabských emirátech.

Právě tyto ingredience vytvořily první formu parfému v Holandsku a zároveň základ pro vůně EAUK. Raymond a Michiel jimi vzdávají hold zvědavosti, odhodlání a statečnosti dávných mořeplavců. Přidáním současných esencí vytvářejí dokonalé spojení pro moderního muže, který si je vědom svého místa a postavení v tomto světě.

Oba parfémy parfémy lze zakoupit u výhradního zastoupení značky v ČR na www.s-prafémy.cz.

Více z rubriky kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.