Sociální sítě
Nahoru

Odvážné a elegantní holandské parfémy EAUK

Prvotními ingrediencemi pro vznik holandské parfémové značky EAUK byly podnikavý duch starých průkopníků, skvělý smysl pro vůně a záliba v originálních produktech. Raymond a Michiel, dva přátelé a parfémoví nadšenci, postrádali na trhu skutečně osobitou vůni, která by nebyla výtvorem velkých korporací, které se často schovávají za značkami nabízejícími „originální niché parfémy“.

Barreur nese své jméno po kormidelníkovi, které neochvějně stojí na palubě a pevně řídí svou loď bez ohledu na okolí. Barreur je napěchován bylinami a kořením, které tito dávní kormidelníci přiváželi ze svých výprav. Jeho vůně je kořeněná, zabarvená drzým duchem dobrodružství, který dychtí po překonávání výzev.

Většina masově vyráběných parfémů má dle Raymonda a Michiela nudné balení a pouze bezmyšlenkovitě následuje nejnovější trendy: „Chyběl nám autentický a kvalitní holandský parfém, který by byl navržen tak, aby dokázal odolat času. Měl být odvážný a zároveň elegantní. Chtěli jsme vytvořit parfém pro nezávislého gentlemana, který pevně řídí svůj vlastní osud. Byla to právě rovnováha odvahy a elegance, která se stala naším cílem.“

Parfém Pomander je poctou starým pomanderům, přívěškům, které obsahovaly tajemné přísady z dalekých zemí a v Holandsku sloužily jako první parfémy. Tyto pomandery hojně používali holandští průkopníci, šlechtici a amsterdamští obchodníci, aby obklopeni příjemnou vůní přehlušili závan města. Prostřednictvím parfému Pomander EAUK znovu vytvořil a oživil první parfémové vůně a jejich eleganci za použití stejných ingrediencí smíchaných s fascinujícími vůněmi dnešní doby.

Inspirací pro vůně EAUK se staly dávné výpravy holandských obchodních průkopníků. Před staletími se tito dobrodruzi vraceli ze svých často několikaletých výprav a s sebou přiváželi příběhy, které uchvacovaly lidskou představivost. Jejich vyprávění předcházela vůně exotických bylin a koření, které spolu s nimi překonaly oceán známého světa, a staly se tak svědectvím o silné vůli a odvaze těchto mužů.

EAUK neustále roste a jeho ambicí je po vzoru dávných mořeplavců objevovat nová území. Vůně jsou již dnes k dispozici v obchodech v New Yorku, Johannesburgu i Spojených arabských emirátech.

Právě tyto ingredience vytvořily první formu parfému v Holandsku a zároveň základ pro vůně EAUK. Raymond a Michiel jimi vzdávají hold zvědavosti, odhodlání a statečnosti dávných mořeplavců. Přidáním současných esencí vytvářejí dokonalé spojení pro moderního muže, který si je vědom svého místa a postavení v tomto světě.

Oba parfémy parfémy lze zakoupit u výhradního zastoupení značky v ČR na www.s-prafémy.cz.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.