Sociální sítě
Nahoru

Parfém BVLGARI LE GEMME CORALIA inspirován poklady moře

Cesta k Le Gemme Coralia od Bulgari nevedla tentokrát žádným ze světových směrů, ale dolů, do středomořských hlubin. Právě tam je domovem korallium – světle červený druh korálu s nádechem do oranžové vyskytující se v jeskyních kolem Sardinie. Právě jím se inspirovala Sophie Labbé při vytváření své unikátní vonné kompozice. „Doslova mne uchvátil ten mimořádně sytý odstín korálu propojující v sobě červenou s oranžovou. Stejně jako Marco Polo jsem se rozhodla provázat ty nejryzejší ingredience z Východu a Západu, aby se mohl zrodit naprosto výjimečný druh vůně, jaká tady nikdy před tím nebyla,“ prozrazuje Sophie Labbé, autorka vůně.

Stejně jako slavný benátský cestovatel Marco Polo, který ve středověku podnikl odvážnou pouť až ke dvoru čínského císaře a vše popsal ve svém cestopisu Milionu, se rozhodla proslulá klenotnická značka Bulgari vydat na jedinečnou cestu ze Západu na Východ. Jejím cílem bylo najít ty nejúžasnější poklady mezi ingrediencemi, kterým vdechla nový rozměr. Tak se v roce 2014 zrodila unikátní kolekce vůní BVLGARI LE GEMME inspirovaná drahými kameny, která ve světě parfémů působila doslova jako bájná truhlice plná úchvatných pokladů.

Růžový pepř v úvodu je zdrojem svěžího jiskření, které podporuje i zářivě oranžová mandarinka, díky níž startuje naše pomyslná cesta v rozlehlých citrusových hájích na březích Středozemního moře. Se srdcem přichází ovocně vyladěná vonokvětka provázená elegancí florentského kosatce. Pro sušší akord závěru zvolila Sophia vzácné pižmo odkazující k dalekému Orientu a propůjčující – spolu s šedou ambrou – celé vůni na pudrově dřevitém vyznění.

BVLGARI LE GEMME CORALIA EdP 100 ml vyjde na 8 565 Kč. V nabídce exkluzivně v parfumerii Douglas Palladium.

Unikátní flakón připomíná svým elegantním tvarem antické amfory, které se používaly na římských lodích k šetrné přepravě olejů, vína, vůní a koření. Ve světě Bvlgari patří k absolutním výjimkám – ať už svým tvarem nebo faktem, že není transparentní. Kromě korálového odstínu se na něm objevují i doplňující tóny růžového zlata a nefritu.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.