Pyramida v Louvru jako místo pro prezentaci, 94letá světová ikona módy Iris Apfel jako ambasadorka… nová DS 3 upevňuje svou pozici elegantní Pařížanky. Model, který byl představen 19. ledna, se nyní dostává na obrazovky, nejprve na sociální sítě, za několik dní i do televize. Ve výrazně barevné kampani se představuje nová DS 3 s miliony možnostmi osobních úprav na míru a Iris Apfel s jejími XXL brýlemi a spoustou šperků. Identická filozofie umožnila nepravděpodobné a současně očividné spojení vedené sloganem Driven by Style, tedy Styl jako způsob chování.
Od uvedení vozu DS 3 v roce 2010 již šarmu této elegantní Pařížanky podlehlo 390 000 zákazníků. Od Paříže po Tokio, od Londýna po Buenos Aires,… DS 3 se stala díky své výrazné osobnosti, jedinečnému stylu, radosti z řízení a moderní výbavě bestsellerem. Ve verzi kabriolet i hatchback svádí širokou škálou osobních úprav na míru a podle svých zákazníků nabízí to nejlepší spojení mezi komfortem a dynamikou.
Značka DS pokračuje v této „success story“ a 19. ledna letošního roku představila pod pyramidou v Louvru novou DS 3. V místě nabitém historií a moderností, plným elegance a inovací. Místě, které je více než symbolem, ale je rovněž duší francouzského luxusu, jenž odtud vyzařuje do celého světa. Lepší místo k odhalení auta nenapodobitelného stylu bychom našli jen stěží. Stylu, který se vyznačuje především svými jedinečnými atributy, jako je plovoucí střecha, dvoubarevná karoserie a podokenní lišta ve tvaru žraločí ploutve, což jsou typické prvky vozu DS 3.
Jedinečný styl vozu se projevuje i v množství prvků umožňujících osobní úpravy na míru. Nová DS 3 tak nabízí 78 možných kombinací odstínů karoserie a střechy a více než 3 miliony možností úprav, pokud vezmeme v úvahu všechny prvky, které si zákazník může zvolit (kryty zpětných zrcátek, kola, lišta palubní desky, hlavice řadicí páky, čalounění,…). Výsledkem je jedinečný předmět! Každý si může upravit vlastní novou DS 3, ať už ve verzi Cabrio, či hatchback!
Při příležitosti uvedení vozu na trh připravila značka DS ve spolupráci s agenturou Publicis la Mason reklamní kampaň postavenou na stylu vozu (nejčastější důvod nákupu prémiového městského vozu), která při ní využila mimořádnou ikonu světa módy Iris Apfel. Ta je proslulá svým stylem, jde o jednu z nejvlivnějších žen světa v oblasti módy. Tato 94letá designérka je známá svými kulatými XXL brýlemi a spoustou bižuterie a doplňků. Celý život překvapovala svou odvahou a kreativitou. Důkazem nadčasovosti její vize je to, že v letech 1950 – 1992, tedy během funkčního období devíti prezidentů USA, měla na starost dozor nad výzdobou Bílého domu. Byla také šéfredaktorkou magazínu Women’s Wear Daily. Nikterak vzácně se s ní lze setkat v médiích nebo na výstavě, která je jí věnována, jako byla expozice v Muzeu moderního umění v New Yorku v roce 2015. Nyní se stává ambasadorkou nové DS 5 a hlavní tváří mezinárodní reklamní kampaně, která se dnes spouští na sociálních sítích Facebook a Twitter značky DS ve Velké Británii a Francii.
Veřejnost se tak bude moci seznámit s jednotlivými etapami tohoto tak nepravděpodobného a tak očividného spojení, jakým je setkání mezi Novou DS 3 a Iris Apfel. Kampaň bude pokračovat v televizi a na reklamních plochách od 26. února ve Velké Británii a od 1. března ve Francii. Další evropské země budou následovat později.