Sociální sítě
Nahoru

Hyundai sází na co nejširší nabídku a daří se mu

Budoucnost přeje připraveným. Tak by mohla znít parafráze známého rčení, které si Hyundai vzal k srdci více než jiní. Automobilka má totiž v současnosti jednu z nejširších nabídek na trhu. V podstatě v jakémkoli segmentu u ní může zákazník pořídit vysoce kvalitní automobil. Od těch nejmenších aut vhodných do městského provozu vybavených těmi nejmodernějšími technologiemi a bezpečnostními asistenty, až po nejluxusnější reprezentativní manažerské vozy. K tomu se přidává široký výběr hybridních pohonů a elektrovozů. Automobilka je navíc známá jako světový průkopník vodíkového pohonu.
NEXOTo vše je součástí plánu Hyundai stát se do roku 2021 nejsilnější asijskou automobilkou na evropském trhu, což se jí evidentně daří naplňovat. Dokazují to i čerstvá čísla o prodejích. Do letošního roku Hyundai vstoupil s historicky nejlepším výsledkem za první čtvrtletí v Evropě. Jen za první tři měsíce letošního roku prodal na evropském trhu 145 008 vozů, což představuje meziroční nárůst o 7,5 %. Kromě nabízené kvality oceňují zákazníci na starém kontinentu především špičkové služby a nadstandardní pětiletou záruku.

Více z rubriky Off-roady

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.