Sociální sítě
Nahoru

Novak Djokovic tváří nové kampaně Peugeot

Značka Peugeot nedávno spustila novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče, který velmi úzce kooperuje například s hodinářskou ikonou Seiko. Kampaň byla spuštěna v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje, jenž se koná v Melbourne od 20. ledna.

Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti #UNBORINGTHEFUTURE. Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.

Více z rubriky Auta

  • Ovládněte terén s novým Polarisem

    Skvělá obratnost v terénu a nekonečný komfort. Polaris představuje svůj zbrusu nový, 60 palců široký stroj RZR Trail S 1000 Premium...

    Marek Zelený15.1.2021
  • Nová Aprilia RS 660 přijíždí na český trh

    Značka Aprilia otevírá novou éru. Zrodila se nová generace lehkých a výkonných motocyklů, postavená na zcela nových technických základech a definovaná...

    Marek Zelený2.12.2020
  • Auta už bude navrhovat i neurobiolog

    Do projektování aut už zasahuje i obor neurobiologie. Vozy budou reagovat na náladu řidiče a budou připomínat spíš útulnou kavárnu s...

    Marek Zelený10.11.2020
  • Volvo má nový domov

    Nový autosalon Auto Průhonice otevřený u dálnice D1 na exitu 8 je největší a multifunkční centrum pro volvisty v ČR. Nejmodernější...

    Jan Pešek30.10.2020
  • Showroomy Lexus z pohodlí domova

    Jen pomocí jediného kliknutí se mohou zákazníci podívat do showroomu Lexus, prohlédnout si vozy do všech detailů nebo si domluvit schůzku...

    Jan Pešek23.10.2020
  • Jakub Vágner je novým ambasadorem českého Fordu

    Automobilka Ford zahájila spolupráci se známým rybářem, cestovatelem, dobrodruhem a spisovatelem Jakubem Vágnerem. Ten se stal jejím ambasadorem pro oblast užitkových...

    Jan Pešek1.10.2020
  • Jak se žije v “Tatře“ posádce Tatry kolem světa 2?

    TATRA KOLEM SVĚTA, ojedinělá výprava, která navázala na projekt z konce 80. let, musela být po půl roce cesty přerušena. Překážky...

    Marek Zelený24.9.2020
  • Suzuki rozšiřuje svoji nabídku zcela novým směrem

    K široké paletě SUV, crossoverů a kompaktních vozů se přidává Suzuki všestranné kombi Swace poháněné pokročilým full-hybridním pohonem. Swace je po...

    Marek Zelený15.9.2020
  • 10 specialit vylepšeného Lexus LC Coupe

    Model LC Coupe se řadí k nejpozoruhodnějším a nejpokrokovějším vozům, jaké kdy Lexus vyrobil. Je to mistrovský kousek moderního automobilového designu....

    Jan Pešek15.9.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.