Sociální sítě
Nahoru

Lancôme Génifique Aktivátor mládí

Aktivátor mládí Génifique je kosmetický produkt značky Lancôme, který láme bezpochyby největší rekordy: dosud získal více než 100 mezinárodních ocenění a překročil hranici 7 milionů produktů prodaných po celém světě! Díky svým výjimečným vlastnostem zaznamenává celosvětové úspěchy.

Viditelné účinky séra Génifique se projevují již po pouhých 7 dnech. S přibývajícími měsíci se stává nepostradatelným společníkem, proto se bez něj dnes neobejdou ženy nikde na světě.

Na vývoji aktivátoru mládí Génifique Youth Activator, produktu patentovaného do roku 2029, se podílely dva špičkové vědní obory: genomika studující genetické informace a proteomika zabývající se syntézou kožních proteinů. Vývoj Génifique trval celých 10 let, přičemž za celou tuto dobu bylo zanalyzováno na 4 000 genů. Díky výzkumu se podařilo identifikovat proteiny, jimiž se vyznačuje mladá pleť.

Doporučená cena za 30 ml 1 920 Kč, za 50 ml 2 520 Kč

Více z rubriky Dámský svět

  • Svůdný minimalismus v českém podání

    Uznávaná česká návrhářka Tereza Vu, která vystudovala módní návrhářství na London College of Fashion, a jejíž ručně šité kolekce svůdně minimalistického spodního prádla si...

    Eva Karlasová22.9.2017
  • Posuňte regeneraci pleti na zcela novou úroveň

    Podzimní a zimní měsíce bývají tradičně zasvěceny různým dermo-estetickým procedurám. Chemické peelingy, mikrodermabraze, laser či pulzní světlo obvykle přinášejí skvělé výsledky, často...

    Eva Karlasová18.9.2017
  • Óda na lásku z dílny Christiana Diora

    Je to přesně šedesát let od chvíle, kdy se zrodila Miss Dior, překvapivá vůně plná troufalosti, která se nebála vybočovat z řady. Na...

    Eva Karlasová1.9.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • Přijměte pozvání na dekadentní oslavu luxusu

    Přicházející podzim se jako tradičně nese v duchu představování nových parfémů. K nejpřevratnějším novinkám patří Decadence Eau So Decadent z dílny...

    Eva Karlasová25.8.2017
  • Taťána Kovaříková představuje nový lookbook

    Zcela výjimečné modely módní návrhářky Taťány Kovaříkové zachytila na jedinečných fotografiích renomovaná fotografka Lucie Robinson. Kolekce stvořená pro podzim/zimu 2017/18 se dle slov Taťány...

    Lucie Rohlíková16.8.2017
  • tajemství luxusních úpletů

    Aktuální kolekce “simplyCITY” návrhářky Jaroslavy Procházkové, autorky, která tvoří pod značkou JAROSLAVA, představuje jedninečnou hru s úplety. Příze ve směsi bavlna/acryl splňují požadavky na...

    Lucie Rohlíková19.7.2017
  • Brno láká na niche péči a nevšední vůně

    „Niche konečně i v Brně,“ vydechli si loni na podzim všichni moravští milovníci luxusních vůní a nadstandardní péče o pleť, když se...

    Eva Karlasová17.7.2017
  • Nová letní kolekce Bogner ve znamení dálek a dobrodružství

    Značka Bogner je symbolem cestování a nekončícího dobrodružství. Stejně tak je tomu i letošní rok, kdy jsou linie Bogner Woman a...

    Břetislav Rott29.6.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.