Sociální sítě
Nahoru

Bulgari představuje novou kampaň ve spolupráci s organizací Save the Children

Společnost Bulgari oslavuje celosvětové partnerství s organizací Save the Children novou kampaní #RAISE YOUR HAND. Mezi známými osobnostmi, které se do kampaně zapojily, jsou například Olivia Palermo, Meg Ryan, Naomi Watts, Luke Evans nebo Chiara Ferragni.
JeanChristopheBabin_004Fabrizio Ferri, umělecký ředitel videa k projektu, vysvětluje význam sloganu #RAISE YOUR HAND:Zvedáme ruku na důkaz naší přítomnosti, zájmu, pozornosti a účasti. Tímto gestem chceme dát najevo, že se neschováváme, nemáme strach a věříme, že máme odpověď. Zvednutá ruka s prstenem nebo náramkem symbolizuje naši podporu značce Bulgari a jejímu úsilí, které vynakládá na cestě získat co nejvíc prostředků pro organizaci Save the Children. Měl jsem možnost na vlastní oči vidět pozitivní důsledky pomoci na životy tisíců dětí z celého světa, a to je důvod, proč jsem se rozhodl věnovat svou práci a zvednout svou ruku.“
JulietteBinoche_008Kolekce šperků Save the Children se tento rok rozšířila o stříbrný náramek s černou keramikou. Náramek je stejně jako prsten a náhrdelník inspirovaný ikonickou kolekcí B.zero1 a nese rozpoznatelné logo organizace Save the Children. Cena náramku je 480 eur (510 dolarů), z čehož 75 eur (100 dolarů) z každého prodeje je věnováno organizaci Save the Children.
NaomiWatts_043K dnešnímu dni se díky prodejům šperků z kolekce Save the Children podařilo získat 50 milionů dolarů, a pomoci tak jednomu milionu dětí ve 33 zemích světa na pěti různých kontinentech v oblastech, kde přírodní katastrofy, války nebo chudoba odpírají dětem právo na vzdělání a lepší budoucnost. Již více než 7 let se Bulgari ve spolupráci se Save the Children aktivně angažuje ve více než 2 000 školách a snaží se zlepšit nejen služby, ale i infrastrukturu, a školit učitele tak, aby při výuce dokázali využívat více na dítě orientované interaktivní vzdělávací metody.
JonKortajarena_002Bulgari věří, že vzdělání je nejlepší investicí na cestě s cílem budovat prosperující, zdravou a spravedlivou společnost. Uvedením nového náramku do již existující kolekce vyjadřuje Bulgari přání ještě více podpořit pomoc, kterou díky silnému partnerství dostávají ti nejzranitelnější z nás, děti. Nová iniciativa pro rok 2016 se zaměřuje na zlepšení takzvaných soft skills – technik, které jsou nezbytnou součástí na cestě za lépe zajištěným životem.

Více z rubriky Nadace

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.