Sociální sítě
Nahoru

Dlouho očekávaný výčep Pult otevřel v Celnici

Špičková technologie, precizní čepování a moderní prostředí – to je koncept podniku Pult. Stojí za ním stejní lidé, kteří byli u zrodu Lokálů.

Už dlouho se věnujeme čepování a máme za sebou kus práce. Vrátili jsme do hospod šnyt a dali výčepním zachlazenou vanu na půllitry. Nyní v inovacích pokračujeme a otevíráme hospodu, kde se bude čepovat šest českých ležáků najednou,“ popisuje Pult jeho spolumajitel, mistr výčepní Lukáš Svoboda.

Šestici piv na výčepu vybrala degustační rada. Piva mají stejnou cenu, skladování, čepování i sklo, rozdíl bude pouze v chuti. Hosté tak mohou experimentovat a ochutnávat jedno po druhém, nebo se vracet ke své oblíbené značce.

Piva se budou přibližně po roce obměňovat, v tuto chvíli Pult čepuje Prazdroj, Budvar, Libertas, Dva kohouty, Proud a Matušku. Ležáky doplní trojice častěji obměňovaných speciálů a lahve s neobvyklými pivními specialitami. K tomu Pult nabídne krájené sušené maso od Amasa, tatarák a další pochoutky vhodné k pivu.

Architekti a designéři ze studia Olgoj Chorchoj umístili do dlouhého úzkého prostoru výčep jako dominantu. „Chtěli jsme, aby výčepní, výdejní i ukazovací pult vynikl jako hlavní element, a to nejen estetický a designérský, ale především funkční,“ vysvětluje designér Michal Froněk. S kolegy Janem Krejčím a Janem Němečkem sáhl po materiálech vyzkoušených z výčepů v Lokálech – především po nerezu a křemenci.

Na rozdíl od tanků, které jsme dělali dřív, jsou tady, jak pracovně říkáme, „prsa“– záhyby, za kterými jsou zastrčené jednotlivé sudy,“ dodává Michal Froněk. Podnik doplňují výrazné žluto zelené prvky grafické identity od Studia Najbrt.

Více z rubriky Gastro