Sociální sítě
Nahoru

Cukrářský butik Skála prodává kremrole v Dlouhé 39

Gastronomická skupina TOGETHER, za níž stojí tým Davida Petříka a Viktora Kaplana, otevřela v pondělí 23. dubna společně s cukrářem Lukášem Skálou nový podnik. Jedná se o mladšího sourozence první pražské továrny na zákusky Cukrář Skála, tentokrát zaměřeného na kremrole, které jsou vlajkovým zákuskem prodejny. Mimo klasických kremrolí s bílkovým krémem se budou prodávat netradiční s čokoládou, jahodami nebo například s ořechy. Cena se pohybuje od 65 Kč do 85 Kč a opět jsou zákusky určeny především s sebou.

DSC6090Kremrole přímo do ruky

Na prodejně o rozloze 50 m2 se budou kremrole i vyrábět, tzn. rozvalovat těsto, péct i plnit. Těsta budou připravována v několika variantách podle rodinné receptury Lukáše Skály, a to v klasické listové, ale i čokoládové nebo máslové.  V nabídce budou také čtyři druhy dortů, deset zákusků a důraz bude kladen na zmrzlinu, která se bude prodávat přímo do ulice. „Ani zde stejně jako v Cukráři Skálovi V Celnici není příliš místa na sezení, ale asi deset židliček mít budeme. Kremrole prodáváme přímo do ruky v papírových vaničkách, aby se zákazník neušpinil. Společně s designovým studiem pana Činčery, české legendy ve výrobě obalů, jsme vyvinuli speciální košíček s ouškem na jednu kremroli. Zákazník si ji může odnést v pěkném dárkovém balení domů nebo do kanceláře,“ popisuje koncept prodejny Viktor Kaplan, spolumajitel TOGETHER.

Tři sta kusů kremrolí denně

Kremroli si jako svůj vlajkový produkt zvolili kvůli její variabilitě. „Baví nás propojovat tradiční a nezvyklé aspekty, v tomto případě tradiční českou známou kremroli s nezvyklým prvkem, jako jsou jahody, ořechy nebo meruňková náplň. Očekáváme, že se prodá asi tři sta kremrolí denně.  V zahajovacím provozu budeme prodávat čtyři druhy, které budeme postupně obměňovat,“ prozrazuje David Petřík plány do budoucna.

Při navrhování interiéru bral architekt Václav Červenka v potaz lukrativní adresu i sousedské podniky. V celé ulici i v samotném projektu je mnoho výjimečných konceptů,  proto se  rozhodl i vzhledem k blízkosti Pařížské vytvořit cukrářský butik s čistými liniemi.

Více z rubriky Gastro

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.