Sociální sítě
Nahoru

OČI ZAHALENÉ DO PEREL

02_Eyewear_The 2015 Pearl collection ad campaign - pictures by Karl Lagerfeld_LD
Ostré slunce babího léta a začátku podzimu přímo vybízí k tomu schovat svůj pohled za skla brýlí. Pokud toužíte být výjimečná, vybírejte z letošní perlové kolekce od Chanelu.
26_EYEWEAR - THE 2015 PEARL COLLECTION - A71139X08223L0844_LD
Pearl eyewear collection vytvořená nikým jiným než samotnou legendou Karlem Lagerfeldem je snová, hravá, étericky lehká s výraznými snadno zapamatovatelnými detaily. Je zkrátka nezaměnitelná.
Tváří kampaně se stala mladinká americko-francouzská herečka a modelka Lily-Rose Depp, dcera velmi slavných rodičů – herce Johnnyho Deppa a zpěvačky Vanessy Paradise. Pro Lagerfelda je Lily symbolem rozpuku ženskosti a roztomilé až panenkovské sladkosti.  Blankytně modrá pozadí vizuálů mají budit dojem éterična podbarveného romantickým nádechem.
01_EYEWEAR - THE 2015 PEARL COLLECTION - A71132X02282S1419_LD
Perly odjakživa patřily k jedněm z nejoblíbenějších klenotů Gabrielle Chanel. Dnes hrají ústřední roli na zdobných obroučkách dioptrických i slunečních brýlí. Klenoty, které přisuzujeme spíše zralému věku ženy, jsou však zpracovány s moderní lehkostí a působí velmi mladistvě. To byl ostatně Lagerfeldův cíl.
24_EYEWEAR - THE 2015 PEARL COLLECTION - A71138X08223L2273_LD

Více z rubriky Dámský svět

  • Taťána Kovaříková představuje nový lookbook

    Zcela výjimečné modely módní návrhářky Taťány Kovaříkové zachytila na jedinečných fotografiích renomovaná fotografka Lucie Robinson. Kolekce stvořená pro podzim/zimu 2017/18 se dle slov Taťány...

    Lucie Rohlíková16.8.2017
  • tajemství luxusních úpletů

    Aktuální kolekce “simplyCITY” návrhářky Jaroslavy Procházkové, autorky, která tvoří pod značkou JAROSLAVA, představuje jedninečnou hru s úplety. Příze ve směsi bavlna/acryl splňují požadavky na...

    Lucie Rohlíková19.7.2017
  • Brno láká na niche péči a nevšední vůně

    „Niche konečně i v Brně,“ vydechli si loni na podzim všichni moravští milovníci luxusních vůní a nadstandardní péče o pleť, když se...

    Eva Karlasová17.7.2017
  • Nová letní kolekce Bogner ve znamení dálek a dobrodružství

    Značka Bogner je symbolem cestování a nekončícího dobrodružství. Stejně tak je tomu i letošní rok, kdy jsou linie Bogner Woman a...

    Břetislav Rott29.6.2017
  • Parfémy v roli uměleckých děl

    Zakladatelé nezávislé značky niche parfémů Jul et Mad v Praze nedávno představili trojici nových kreací vycházejících ze slavných uměleckých děl. Vonnému...

    Eva Karlasová12.6.2017
  • NIKDY NEKONČÍCÍ DOBRODRUŽSTVÍ

    Bogner byl vždy symbolem cestování. I letos jsou linie Bogner Woman a Sonia Bogner vedeny v duchu těch nejhezčích vzpomínek a luxusních...

    Lucie Rohlíková12.6.2017
  • Óda na ženskost a nadčasovost v podání Taťány Kovaříkové

    Její pojetí luxusu a originality je oceňováno nejen v Česku, ale také v zahraničí. Hovoříme samozřejmě o návrhářce Taťáně Kovaříkové. Během exkluzivní...

    Eva Karlasová9.6.2017
  • MUST HAVE DNEŠNÍHO DNE

    Některé věci mají tu moc uhranout na první pohled a získat si vaše srdce na celý zbytek života. Jsou zkrátka jedinečné,...

    Lucie Rohlíková12.5.2017
  • Celebrity oslavily nový obchod Hugo

    Za účasti předních českých celebrit prověhlo včera oficiální otevření první prodejny značky Hugo v České republice, spadající do rodiny Hugo Boss....

    Jan Pešek11.5.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.